genialt gömställe...

First Baby tycker att det är genialt att gömma chipsen för LoverBoy i micron så att han inte äter upp allt innan maten!
Själv tyckte han att det va ett töntigt ställe men det är för att han inte vill erkänna att gömstället va genialt!

Maten som vi åt var Lasagne á la First Baby, mycket gott!!

Sen kollade vi på vem vill bli miljonär.
En fråga löd som lyder

"Vem har boxat ner flest?
A. Ara  Abrahamian
B. Ernst Kirchsteiger
C. Salem Al Fakir
D. Minns ej

Enkel tänker First Baby var av LoverBoy säger
"Det Är Salem Al Fakir!!"
Hahahaha säger First Baby

Nu vill LoverBoy tillägga att när dom frågade i vilken stad Batman bor så kunde inte First Baby den....
Hahahahah skrattar LoverBoy manligt

Nu är frågan, vem av oss är bäst??
Svara ärligt LoverBoy eller First Baby??

Puss o Kram miljonärer

Kommentarer
Postat av: torpeden

Jag vet inte heller i vilken stad Batman bor, men den första frågan var ju riktigt svår.



Ara Abrahamian tänkte jag först, men han är ju brottare och inte boxare.



Ernst tänkte jag sen, han verkar vara en sån som slår ner folk på krogen :D



Al Fakir är väl han från barnprogrammen? Han har säkert boxat ner ett eller annat litet barn.



Vad var svaret?

2010-02-14 @ 20:53:57
URL: http://bitterfibbla.blogspot.com/
Postat av: liina

hahaa jag vet var han boor, Gotham city :)

å så kan det inte alls va al fakir, han e ju gandhi själv.

och angående sista frågan, JAG är bäst, mohahah

2010-02-15 @ 07:17:53
URL: http://stratospheric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0