Hur det hela gick

Ni undrar kanske hur jag skrämde LoverBoy, och även om ni inte undrara så ska jag berätta det ändå!!
Jo det va så här att LoverBoy och First Baby hade vart o kollat på TV, LoverBoy gick ut till sitt rum för att vi skulle kolla på ett avsnitt Fringe. First Baby går ut till köket, LoverBoy kollar in i vardagsrummet och undrar var First Baby tagit vägen och där är hon inte, vänder sig om o kollar i köket. DÅ står hon där framför honom och han blir jätterädd att han ser typ ut som om han har spasmer eller nått...

Att tillägga är att First Baby är väldigt bra på att skrämmas, eller hur Emil :P
Hon liksom smyger omkring...

Mitt rekord på Quadrapop är 336010, vad är era?
Det är ett väldigt bra spel att spela på föreläsningar när man inte orkar lyssna.
Har vart lute inne på Sudoku, men det är inte riktigt min grej, tror jag har fel taktik...

Puss o Kram Snöänglar

Kommentarer
Postat av: emmaa

ooooj! mitt rekord är bara 132380 :(

2010-02-19 @ 12:23:00
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: malin

quadropop FTW! Mitt rekord är 356 910=P

2010-02-19 @ 13:25:56
URL: http://www.geggamojja.se
Postat av: Anonym

Om jag känner LoverBoy rätt så tror jag att First Baby inte talar sanning. Han är enligt säkra källor en väldigt stilig och vältränad man som inte är rädd för någonting.

2010-02-19 @ 17:51:37
Postat av: Linus

Creepy. 1st Bby, du är som en räv i natten, rätt som det är så dyker du upp från ingenstanns ju! Creepy!

2010-02-20 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0