Princess of Egypt

Har inte i alla undrat hur den texten går?
Det har LoverBoy och First Baby gjort i alla fall.
Denna morgon tog vi tag i saken.

Innan trodde vi att den gick ungefär såsär:

You are the princess of egypt and im just a man 
I wanna be with you i feel the same


 eller såhär

You are the princess of egypt and im just a man 
I wanna be with you i need to stay


Men det är såhär den går:

You are the princess of Egypt and I'm just a man
I want to be with you, I feel astray
I need a miracle how to make you understand
I'd make you happy but you're far away


Så nu vet ni det!

Då kommer nästa fråga, vad betyder Astray?
Jo det slog vi upp på tyda och det betyder vilse, så nu vet ni det med!

Nu har vi precis ätit frukost och snart springa!
LoverBoy har vart uppe ända sen 8,00 och programmerat.
First Baby sov som ett litet barn till 10,30...

Puss o Kram 90talister



Kommentarer
Postat av: emmaa

haha jag är inte en 90talist men jag är lycklig över att ni tagit reda på texten :D nu vet jag!

2010-02-17 @ 12:05:54
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: liina

jag vet inte ens vad det är för låt... inte didrik heller...

2010-02-17 @ 20:32:04
URL: http://stratospheric.blogg.se/
Postat av: Linus

haha den är ju svängig! Klart man har hört den Lina, vart var ni under 90-talet? :-)

2010-02-20 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0