Saknar...

När jag och LoverBoy kollade på gamla kort häromdan blev jag så himla sugen på att skaffa häst igen.
Nu har det nästan gått 2 år utan häst och jag måste ta och erkänna att jag tänker på hästar varje dag.
När det är fint väder tänker att att jag vill rida ut, regnar det så hinner jag tänka tanken att täckena blir blöta och på våren och sommaren blir jag sjukt sugen på att tävla!!

Jag skulle kunna skaffa en medryttar häst, men jag vill täva och göra som jag själv vill. Det är svårt att ha gått från att ha haft häst i 7 år och vara i stallet varje dag, i ur och skrur till att typ adrig rida. När jag väl rider blir det lite hipp som happ, med mestadels uteritter. Dock väldigt mysigt, men som sagt jag vill träna och tävla!

Så nu blir det till at bli rik och skaffa häst igen, eller om någon är sugen att skaffa en redan i höst med mig och dela på allt vad det innebär att skaffa häst. För tyvärr är häst inte något som är billigt och om man inte ä gjord av pengar, och det är man ju inte som student är det bara önska och drömma...

Bjuder på lite bilder :D


Galen ponny som Morfar hyrde åt mig höst/vintern 97(?)


Caruso som jag fick äran att ha av Morfar 03 
Detta kort dock från 05


Bjuder på denna!
Ibörjan när vi hoppas såg det väldigt ofta ut såhär, rakt upp rakt ner...


Sista sommaren jag hade han såg det ut såhär


Mammas häst Good Day som numera bor hos Morfar
Han och jag har tävlat en heldel dressyr :D

Tyvärr hade jag ingen bild på datorn på min ponny, men det kommer!
Har ju inte så många bilder kvar, eftersom gamla datorn krascha med alla bilder :(

Men när jag är rik, då ska jag har massa hästar!!

Puss o Kram HästNördar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0